18 mar. 2011

Reply > la e-mail ,,IN ATENTIA DOMNULUI PRIMAR ! Scrisoare deschisa din 17.03.2011, ora 1:05 AM

https://extranet.apulum.ro/default.aspx
       Azi 18.03.2011, mi-am ridicat de la sediul Primariei Mun. Alba Iulia (str. Calea Motilor, Nr. 5A, Birou Informatica-camera 20) parola de acces la E-functionarul Primariei Alba Iulia.
       In urma e-mailului pe care l-am trimis în data de 17.03.2011, ora 1:05 AM, pe adresa  Primariei Alba Iulia,  am primit in data de 17.03.2011 (ora 11.22 AM) un raspuns foarte prompt atat din partea purtatorului de cuvant al primariei, cat si din partea unui reprezentant din cadrul biroului de informatica (ora 08:19 AM).
      Pentru informarea obiectiva a cititorilor acestui blog, am ales sa postez aici raspunsurile primite, in ordinea primirii lor :
      1. ora 08:19 AM :
      ,, Buna dimineata,
      Pentru a va ridica parola de acces aferenta contului care l-ati solicitat prin portalul Primariei, trebuie sa va prezentati la sediul Primariei, Calea Motilor nr. 5A, Birou Informatica (camera 20).
      In mesajele primite la crearea contului este specificat faptul ca trebuie sa va prezentati la sediul Primariei pentru a va ridica parola, nu la Directia de Taxe si Impozite Locale, iar daca ati primit in vreun mesaj aceasta informatie, va rog sa ne semnalati si o sa corectam eroarea.
      Referitor la link-ul catre portal, adresa corecta este : https://extranet.apulum.ro/default.aspx ,daca doriti sa faceti publica in continuare aceasta adresa prin intermediul retelelor de socializare.
     Va multumim si va asteptam sa va ridicati parola.


Dragoescu Rodica,
Inspector Birou Informatica
Primaria Alba Iulia
Telefon: 0258 817478
e-mail: rodica.dragoescu@apulum.ro    ''

  2. ora 11:22 AM :


    ,, Va multumesc mult pentru sesizare si promit ca voi face tot ce imi sta in puteri pentru ca o astfel de situatie sa nu se mai repete. In cazul in care se va repeta voi lua masuri drastic.
                                Mircea Hava ''

Mihai Coser, 
Sef Cabinet
Primaria Alba Iulia
e-mail : mihaicoser@apulum.ro       ''


        Consider ca atunci cand cetatenii sunt bine informati, activitatea din institutiile statului se poate desfasura mult mai usor, iar implementarea sistemului e-Functionarul nu poate fi decat benefica pentru toti cetatenii acestui oras minunat.
        Pentru moment ma declar multumit de promtitudinea si profesionalismul cu care am fost tratat. Sunt încântat de faptul că am primit răspunsul atât de prompt şi mă bucur să văd că nu am întotdeauna dreptate.



         Simedru Claudiu Traian




17 mar. 2011

ÎN ATENŢIA DOMNULUI PRIMAR ! - Scrisoare deschisă

         E-mail trimis pe adresa office@apulum.ro în 17.03.2011, ora 1:05 AM.

         Domnule primar,
        
         Sunt cetăţeanul Simedru Claudiu Traian (apolitic) şi trebuie să vă aduc la cunoştinţă faptul că am fost foarte încântat să văd pe site-ul Primăriei mun. Alba Iulia, că s-a lansat E - Funcţionarul https://extranet.apulum.ro/Troubleshooter/Detalii.aspx , chiar am postat (08.03.2011, ora 17.09) şi pe Facebook acest link, pentru ca toţi cei din lista mea de contacte, care ar putea fi interesaţi, să profite la maxim de acest serviciu online. Chiar mi-am făcut cont, în ideea de a beneficia cât mai repede de ceea ce oferă e-Funcţionarul Primăriei Alba Iulia şi am aflat că trebuie să mă deplasez la sediul Direcţiei de Taxe şi Impozite, în termen de 30 de zile, pentru a ridica parola de acces în sistem. Mi-am zis că e OK, că măsurile de siguranţa trebuie să fie cel mai important lucru în acest portal.
            În data de 16.03.2011, m-am deplasat la sediul Direcţiei de Taxe şi Impozite, unde am rămas ,,UIMIT'', de ceea ce mi-a comunicat agentul de la poliţia locală, însărcinat cu paza şi accesul în obiectiv, şi anume :
           ,,Persoana lipseşte 2 (două) zile, respectiv azi (16.03.2011) şi mâine şi nimeni nu vă poate elibera acele documente.''
            Consider că ar fi putut exista mai mult interes din partea funcţionarilor publici, care lucrează la această direcţie. Nu e posibil ca o singură persoană din toată direcţia taxe şi impozite să fie singura în stare să elibereze acele documente, sau să fie singura persoană de încredere avizată pentru lucrul cu documente clasificate. Dacă acel om e singurul competent, ar trebui să fie premiat în fiecare lună, iar ceilalţi să fie sancţionaţi prin tăierea unui procent de cel puţin 5% din salariul ,,amărât de bugetar''.
             Consider că primăria ar fi trebuit să profite la maximum de lansarea acestui program online, care este benefic atât pentru cetăţeni, (care au ocazia să scape de ,,birocraţie'') cât şi pentru angajaţii primăriei. Consider, cred şi ştiu că nu sunt singurul care a mers/merge la primărie zilele astea şi rămâne la fel de UIMIT ca şi mine.
             Consider că lipsa de personal sau salariile mici nu poate fi o scuză a vreunui funcţionar public, a cărui atribuţie principală este să fie de folos cetăţeanului.
           Funcţionarii publici din subordinea dumneavoastră, care manifestă DEZINTERES faţă de interesele contribuabililor, trebuie să dispară din sistem. Să lase locul liber pentru tinerii (asemănători cu acel funcţionar care lipseşte) şomeri fără loc de muncă, care ,,ard'' de dorinţa de a se afirma, dar nu îşi găsesc un loc de muncă; să lase locul liber pentru oamenii devotaţi, pentru cei COMPETENŢI !!!
            Azi aş fi vrut să rămân doar UIMIT, dar din păcate sunt şi DEZAMĂGIT.

        Cu stimă,

             Simedru Claudiu Traian

,,Aş fi putut fi orice, dar sunt ceea ce mi-am ales să fiu şi sunt în continuare mândru de asta''

contact:
mobil: 07--------