17 mar. 2011

ÎN ATENŢIA DOMNULUI PRIMAR ! - Scrisoare deschisă

         E-mail trimis pe adresa office@apulum.ro în 17.03.2011, ora 1:05 AM.

         Domnule primar,
        
         Sunt cetăţeanul Simedru Claudiu Traian (apolitic) şi trebuie să vă aduc la cunoştinţă faptul că am fost foarte încântat să văd pe site-ul Primăriei mun. Alba Iulia, că s-a lansat E - Funcţionarul https://extranet.apulum.ro/Troubleshooter/Detalii.aspx , chiar am postat (08.03.2011, ora 17.09) şi pe Facebook acest link, pentru ca toţi cei din lista mea de contacte, care ar putea fi interesaţi, să profite la maxim de acest serviciu online. Chiar mi-am făcut cont, în ideea de a beneficia cât mai repede de ceea ce oferă e-Funcţionarul Primăriei Alba Iulia şi am aflat că trebuie să mă deplasez la sediul Direcţiei de Taxe şi Impozite, în termen de 30 de zile, pentru a ridica parola de acces în sistem. Mi-am zis că e OK, că măsurile de siguranţa trebuie să fie cel mai important lucru în acest portal.
            În data de 16.03.2011, m-am deplasat la sediul Direcţiei de Taxe şi Impozite, unde am rămas ,,UIMIT'', de ceea ce mi-a comunicat agentul de la poliţia locală, însărcinat cu paza şi accesul în obiectiv, şi anume :
           ,,Persoana lipseşte 2 (două) zile, respectiv azi (16.03.2011) şi mâine şi nimeni nu vă poate elibera acele documente.''
            Consider că ar fi putut exista mai mult interes din partea funcţionarilor publici, care lucrează la această direcţie. Nu e posibil ca o singură persoană din toată direcţia taxe şi impozite să fie singura în stare să elibereze acele documente, sau să fie singura persoană de încredere avizată pentru lucrul cu documente clasificate. Dacă acel om e singurul competent, ar trebui să fie premiat în fiecare lună, iar ceilalţi să fie sancţionaţi prin tăierea unui procent de cel puţin 5% din salariul ,,amărât de bugetar''.
             Consider că primăria ar fi trebuit să profite la maximum de lansarea acestui program online, care este benefic atât pentru cetăţeni, (care au ocazia să scape de ,,birocraţie'') cât şi pentru angajaţii primăriei. Consider, cred şi ştiu că nu sunt singurul care a mers/merge la primărie zilele astea şi rămâne la fel de UIMIT ca şi mine.
             Consider că lipsa de personal sau salariile mici nu poate fi o scuză a vreunui funcţionar public, a cărui atribuţie principală este să fie de folos cetăţeanului.
           Funcţionarii publici din subordinea dumneavoastră, care manifestă DEZINTERES faţă de interesele contribuabililor, trebuie să dispară din sistem. Să lase locul liber pentru tinerii (asemănători cu acel funcţionar care lipseşte) şomeri fără loc de muncă, care ,,ard'' de dorinţa de a se afirma, dar nu îşi găsesc un loc de muncă; să lase locul liber pentru oamenii devotaţi, pentru cei COMPETENŢI !!!
            Azi aş fi vrut să rămân doar UIMIT, dar din păcate sunt şi DEZAMĂGIT.

        Cu stimă,

             Simedru Claudiu Traian

,,Aş fi putut fi orice, dar sunt ceea ce mi-am ales să fiu şi sunt în continuare mândru de asta''

contact:
mobil: 07--------
Trimiteți un comentariu